Jungle tour dag 1 - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Amber Ketwaru - WaarBenJij.nu Jungle tour dag 1 - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Amber Ketwaru - WaarBenJij.nu

Jungle tour dag 1

Blijf op de hoogte en volg Amber

04 December 2014 | Thailand, Umphang

Vandaag is onze jungletour begonnen. Eerst vanaf Bangkok met de VIP nachtbus op weg naar onze jungle tour. Na de nachtbus lekker kunnen slapen bij Mister Lee in zijn guest house. Om 9 uur wakker gemaakt om naar de lokale Border market te gaan, helemaal niks aan. Om 12 uur werden we opgehaald door een pickup tuktuk. We begonnen met zijn 5en en eindigde met zijn 16en. We zaten met 8 Thaise mensen die er super veel zin in hadden, vanaf 12 uur begonnen zij met bier drinken. Je kan wel raden wat er daardoor gebeurde: een plaspauze om het halfuur en een hele vieze bierwalm waar je kots misselijk van werd. Na een reis van 6 uur die je in 4.5 uur had kunnen maken dan toch eindelijk aangekomen in umphang. Hier begint dan eindelijk onze jungletour.