Terug in Bangkok - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van Amber Ketwaru - WaarBenJij.nu Terug in Bangkok - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van Amber Ketwaru - WaarBenJij.nu

Terug in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Amber

08 December 2014 | Thailand, Samphanthawong

Vandaag weer een dagje Bangkok. Na het ontbijt Colton ontmoet, een gezellig amerikaan die net is aangekomen in Bangkok. Hem mee gevraagd met onze planning en dat vond hij helemaal top! Na een beetje klaarmaken ready to go to de Khoa San Road, once again. Weer nieuwe dingen gekocht, lekker broekjes, jurkje, slippers en een sigarettenhoesje om de lelijke plaatjes tegen te gaan. Een super leuke henna tattoo gezet van 3 olifantjes op me linker enkel. Ook hebben we een beetje cultuur gesnoven en zijn we naar de Wat Po tempel geweest, met een super grote liggende Buddha. Daarna lekker terug naar het hostel en een beetje gehangen in bed. Na een paar uurtjes relaxen snel even onder de douch gestapt en klaar gemaakt om uit te gaan. Dat verhaal komt morgen op me blogje te staan.